Efektiivne stressi alandamine Transtsendentaalse Mediatsiooni abil

Kokkuvõtte mõnede tähtsamate punktide kohta stressi suhtes ja tulevastes bloggides tuleb süvendav infor.

Meetod stressile vastupanuvõime arendamiseks

Lõõgastumine, jooga, joggimine ja sarnased tegevused vähendavad küll stressi ajutiselt. Pingelises tööolukorras on aga stress kohe jällegi käes. Stressi saab pidevalt alandada ainult stressile vastupanu arendamisega.

See nõuab muutust suhtumises elusituatsioonidesse. Kui sisimas on rahu ja kindlustunne, siis rasked olukorrad ei saa sind kõigutada. Psühhoterapeutide kogemusel kulub kindlustunde parandamisele aastakümneid. Transtsendentaalne meditatsioon (TM) tõstab stressile vastupanu kiiresti. Seda kinnitavad stressihäirete uurimused, näiteks:

  • Ravimatu krooniline kõrge vererõhk langeb 3-4 kuu jooksul sama palju kui vererõhuravimite abil. Seda on kinnitanud USA tervishoiuameti poolt 24 miljoni dollariga rahastatud uuring.
  • Ravimatu posttraumaadilise stressi sündroom paranes Vietnami veteranidel nelja kuu jooksul olulisel määral. Selle tagajärjel maksab USA riiklik Veterans Administration häiritud veteranidele TM-i kursuse tasu.
  • Parandamatute raskete kuritegijate retsidivism väheneb kuni 50% võrra (tavaliste teraapiaprogrammidega väheneb see parimal juhul 3-5%). Selle tagajärjel mõistab üha suurem arv USA kohtunikke kuritegijaid TM-i õppimisele.
  • Parandamatu keskendushäirete ja hüperaktiivsuse sündroom (ADHD) paraneb. ADHD-d põhjustab kõrge stressitase. Kolme-nelja kuu jooksul on see vähenenud 50% ja häiritud ajuvõnked on muutunud normaalseks. Selle tagajärjel on mitmed koolid USA-s võtnud kasutusele TM-i ja nende arv kasvab pidevalt.

TM-i aktiivne mõjur on loomulik teadvuseseisund, transtsendentaalne teadvus. See on teadvuse kõige rahulikum seisund, kus ajutöö on sisemiselt täielikult kooskõlastunud. See kooskõla kandub üle tegevusse reeglipärase kogemise kaudu ja on seotud sisemise rahuga ning kasvava vastupanuga stressile. Erakordselt harmooniline inimene saab seda erandjuhtudel spontaanselt kogeda. TM võimaldab selle seisundi reeglipärast kogemist.

Rubriigid: A: Kõik postitused, Teaduslikud uuringud, Tervis, TM hariduses, sildid: , , , , , , . Salvesta püsiviide oma järjehoidjasse.