Keskendumishäired (ADHD) paranesid TM-i abil (1)

Koolide rahutuse- ja vägivallaprobleeme on seostatud stressiga. Viimasel ajal on leitud, et nn. keskendumishäirete ja rahutuse sündroom (ADHD) näib olevat kõrge stressitaseme tulemus. Kogemused ja uurimused näitavad, et TM toob kaasa selle häire olulise ja kiire  paranemise.

Keskendumisraskustega (ADHD) kooliõpilased räägivad oma TM-kogemustest. (5:49 min)

Uuring: ADHD paranes 3 kuu jooksul oluliselt

Põhikooli õpilaste ajuvõnked, kellel oli ADHD, parenesid olulisel määral juba peale 3-kuulist TM-i praktiseerimist, 10 minutit kaks korda päevas. Paranemine oli seotud  stressitaseme 50%-lise vähenemisega. Ühtlasi paranes nende mälu ja keskendumisvõime.

Pilt allpool näitab ühte selle uuringu tulemustest. Mõõdeti koherentsuse (kooskõla) arengut visuaal-motoorse testi ajal. Ülemine jada näitab, et kontrollgrupil on madal koherentsus. Alumine jada näitab, et TM-grupil toimus oluline koherentsuse areng.

Klikkige pildil suurendamiseks ja selgitusteks.

Video selle uuringu kohta(6:29 min)

Tänapäeval on ainsaks meetodiks ADHD ravimisel narkootilise aine amfetamiini kasutamine. Hiljuti on teatatud, et selle pikaajaline kasutamine ADHD-d põdevate laste juures võib tuua kaasa olulisi vaimseid häireid, sealhulgas hallutsinatsioonid. TM-i eelis ei ole ainult see, et tehnikal pole negatiivseid kõrvalmõjusid, vaid ka see, et TM ravib ADHD põhilisi häireid, nimelt kõrget stressitaset ja ajufunktsiooni korrastamatust.

Hiljuti on neid tulemusi kinnitanud uus uuring, vaadake:

Keskendushäired (ADHD) paranesid TM-i abil (2)

Advertisements
Rubriigid: A: Kõik postitused, Teaduslikud uuringud, Tervis, TM hariduses, sildid: , , , , , . Salvesta püsiviide oma järjehoidjasse.