Oprah Winfrey lõi suurt huvi TM-i vastu USA-s

 Mario Orsatti

Põhiline TM-i veebileht – TM.org – ummistus külastajatest järgmisel nädalal pärast Oprah Winfrey “Next Chapter” (Uus peatükk) saadet, vastuseks kajastusele tema külaskäigust rahvuslikku TM-Keskusesse, mis on koduks Maharishi Juhtimisülikoolile (Maharishi University of Management) ja Maharishi Koolile (Maharishi School) Fairfieldis Iowa osariigis.

Meelelahutussaate järel hakkasid tuhanded ameeriklased õppima TM tehnikat.

Kui te vaatasite seda saadet, siis te teate, miks see motiveeris nii paljusid inimesi õppima TM tehnikat. Kui te seda ei vaadanud, klikkige siia, selleks et näha väljvõtted saatest. Siis te mõistate, miks see nii paljusid inspireeris.

Oprah Winfrey jutustusest saate avalõigus:

“Tere tulemast Fairfieldi Iowa osariigis—Transtsendentaalse Meditatsiooni Liikumise keskusesse USA-s. Paljud üheksast tuhandest inimesest, kes siin elavad, mediteerivad igal päeval…”

“Meditatsioon on saanud peavooluks. Koomikalegend Jerry Seinfeld on tegelnud TM-ga suurema osa oma elust. Paljud teised kuulsused on rääkinud, kuidas TM on parandanud suuresti nende elukvaliteeti.

Clint Eastwood

[Clint Eastwood] “Olen kasutanud seda nüüd peaaegu 40 aastat. Usun, et see oleks hea vahend igaühele”.

[Russell Simmons] “Mu keskendumine on parem, mu mälu on parem, ma tunnen end nüüd oma tegevuses palju paremini, mis on minu arvates elu eesmärk. Meditatsioon on mind mitmel viisil palju aidanud. Tegelikult on see minu olemasolu alus”.

Ellen DeGeneres

[Ellen DeGeneres]  “Ainult sel ajal on mul see vaikus. See annab mulle selle rahutunde. Ma armastan seda nii väga.”

[Oprah] “Mis on transtsendentaalne meditatsioon? TM õpetajad ütlevad, et see alandab stressi, rahustab meelt – vaikse meditatsiooni vorm, mida praktiseeritakse kaks korda päevas ‘a kakskümmend minutit.

“Aga see ei ole kõik. Uuringud näitavad, et selle mõju tervisele on tegelik. Inimesed, kes kasutavad TM-i regulaarselt, magavad paremini, kogevad vähem depressiooni ja ärevust ning tunnevad suuremat heaolu.

Olen kuulnud TM-ist aastaid, ning otsustasin sel suvel seda õppida koos oma meeskonnaga Chicagos, Los Angeleses ja New Yorgis. Ma rääkisin sellest Dr. Oz’ saates:

[Oprah] “Võite kujutleda, mis toimus ettevõttes. Inimestel, kes kannatasid migreeni käes, et olnud seda enam. Inimesed magasid paremini. Neil olid paremad suhted. Koostöö teistega paranes. See oli fantastiline”.

“Täna kasutab TM-i 6 miljonit inimest kogu maailmas… Inimesed, kes usuvad Jeesust, Buddhat, Koraani, Toorat, inimesed kõikidest religioonidest, kõikidest etnilistest gruppidest praktiseerivad transtsendenaalset meditatsiooni.

[Oprah, viidates vana Rooma filosoofi Marcus Aureliuse tsitaadile]

See on selle olemus, mis transtsendentaalne meditatsioon on:

“Kusagil mujal ei saa inimene rohkem eemalduda häirimatusse rahusse kui omaenese hinges. Kinkige endale see eemaldumine püsivalt ning värskendage ennast!”

“See’p see on.”

Rubriigid: A: Kõik postitused, Välismaalt, sildid: , , , , , . Salvesta püsiviide oma järjehoidjasse.